eylulabla_oluyor öncelikle çağsuda normal ve sezeryan doğum aynı ücret. Son kontrolümde muayne 150 lira olmuştu zam geldi. Ben hemşireyim, devlette randevu zor bulunduğu için çağsu esma hanıma kontrole gidiyorum. Doğumu Bolu İzzet Baysal Devlet Hastanesinde düşünüyorum. Kadın doğum ve cocuk hastsnesi ağırlıklı orası. Özel hastaneden daha iyi şartları, doğum yapanlar çok memnun. Ebelerle muhattap oluyosun zaten doktorun cok önemi olmuyo. Düzce devlette nöbetçi kadın doğumcu bile olmayabiliyor. Çağsunun da şartları yetersiz. Yenidoğan yoğunbakıma ihtiyaç olsa yeterli değil. Boluyu düşünebilirsiniz Düzceye yakın