Esmaduzce merhaba nihan hanıkı bende çok istiyorum ama randevu yok 38 olduk üniversite hastanesine gittim nihan hanım doğuma geliyormu yoksa doğum anında kim nöbetçiyse o mu bakacak acaba birde bilginiz varmı sormak istiyorum ama doğumdan sonra eşi odaya alıyorlarmı devlet hastanesinde çünki üniversite hastanesinde kadın doğum servisine girdik eşim yanımdaydı erkek almıyoruz falan dediler doğum yapmadığım için mi yoksa doğumda da mı almicaklqr bilmiyorum bu düşünce korkutuyor beni doğumhaneye anlarım da sonrasında niye almazlar ona şaşırdım