İyi akşamlar bende 4+5im şuan daha önce bir hamilelik yaşadım ve maalesef karnımda bebeğimin kalp atışları durdu ve kaybettim. İlk doktor kontrolümde çağsuda Mustafa beye gittim hcg yüksek olmasına ve idrar testlerimin pozitif çıkmasına rağmen hamile olmadığımı iddia etti resmen beni korkuttu hamile olduğumu bilmeme rağmen böyle bi talihsizlik yaşadım ve doktordan memnun kalmadım. Sonrasında devlette Melih Yavuz’a gittim ilgisizdi sen sorarsan cevap veriyordu bana umursamaz geldi bebeğimi kaybettiğimi Melih beyden öğrendim. Daha sonra hemen çağsuya Esma hanıma gittim bana bebeğimin karnımda öldüğünü ve acil kürtaja alınmam gerektiğini söyledi asla kürtajın risklerinden bahsetmedi o da beni korkuttu kürtajın tam olarak ne olduğunu anlatmadan işlemin 4000 TL olduğundan bahsetti. Daha sonra içim rahat etmedi Allah tarafından Düzce üniversitesine gitmeye karar verdim Alper Başbuğ diye bir doktor var Betül hanım var ikisine de muayene oldum ve çok memnun kaldım kürtaj olmamam gerektiğini zor bi süreç olsa da bebeğimi doğurmam gerektiğinden bahsetti. Hiç pişman olmadım iyiki acı da çeksem bebeğimi parçalayarak kürtaj yaptırmadım bebeğimi kaybetmişte olsam bu zor süreci anneliği iliklerime kadar hissederek yaşadım. Başımdan geçen bu talihsiz olayı anlatmak istedim size faydali olursa memnun olurum. İyi akşamlar.