Henüz gitmedik oraya tayin olduk devlet hastanesinde kadın doğum doktoru kaç tane ilgilimi doğum yapanlar tecrübeleriniz nelerdir yoksa mecbur osmaniye ye gidicem kayınvalidemlerde yapıcam doğumu ilkide maalesef öyleydi bunda bari evime gidebilsem diyorum evimin olduğu yerde doğum yapmak istiyorum bilgilerinize tecrübelerinize ihtiyacım var