SutlacimiYedimmiBen canım merhaba, bazen gebelik oluştuysa 1 hafta kala bile öğrenen oluyor, şayet üzülmemek yada yanlış sonuçlara mahal vermemek adına. Regl günü yada regl gecikmesi durumunda yapmanız daha sağlıklı olacaktır. Azcık daha sabredin. Rabb’im gönlünüze Göre versin inşallah ♥️