Sizin postun altına geldi çok özür diliyorum öncelikle. Çok olmadı buraya katılalı ama insanları gördükçe cinnet geçiriyorum yahu nedir bu ego nedir bu konuşma tarzı bursa yıllarca bekleyen anne adayları var bir umut bi stresle birşey söylemek isterseniz bile kırmadan söylerseniz yani neden ya anlamıyorum size garip geliyorsa sorular çıkın ya uygulamadan kullanmayın cidden biraz empati ya hiç kucağına bebek alamamış insanlar sıkıntı çeken insanlar var burda aklım almıyor benim lütfen biraz empati yapın ya