Uzmanların önerdiği yumurtlamadan 17-21 gün sonra test yapılması. Şahsen kendim de 8. Gün kanda test yaptırmıştım. Beta için değil de progesteron baktırmak içindi aslında. Ve o zaman kanda dahil beta negatifti. Daha sonra 16. Gün kaset test yapıp pozitif gördüm. Minicik daha sabredin bence testiniz boşa gitmesin ☺️