EmirinBusrasi Cansudeniz122 39+4 bugün gittim kontrole ne bir sancı ne bir açıklık sanırım doguramicam yok gelmiyor artık pes ettim 😑
EmirinBusrasi Cansudeniz122 pazartesi yine gel dedi 🤦♀️ Vallahi nolcak böyle bilmiyorum pazartesiye kadar Bi gelişme olsa bare. Pazartesi günüde hiçbir gelişme yok derse vallahi oturur ağlarım orada ya .
Gokceh Cansudeniz122 canım ben bide yurtdışındayım doktor randevuda vermiyo anlamadım gitti bebişin kilosunu bile bilmiyorum daha
Cansudeniz122 Gokceh İyidir kuzum kilosu.İnşallah sancımız başlarda bizde doğururuz artık.Bu hasretlikte biter.Bu süreç birtek beni yoruyor diyordum.Ama gördüğüm kadarıyla tek değilmişim.
Gokceh Cansudeniz122 tek değilsin canım inşallah sağlıklı bir şekilde bebeklerimizi kucağımıza alırız🙏🏻💗
Acrsule Cansudeniz122 aynı durum bizde de var son 6 gün diyor ama tık yok üstelik cinsiyetimizde belli deyil sizin cinsiyeti ne acaba belli mi
Byze Cansudeniz122 Banada doktor aynısını söyledi bakıcak cumartesi ona göre sezeryan yada suni sancı ☺️
Ysmn333 Cansudeniz122 valla içimde hurma ağacı cıkacak artık yokuş çıkmaktan yürüyüş yapmaktan mahfoldum uygulamada gün kalmadı 😅😂
Cansudeniz122 Ysmn333 Hahahahhaah napcaz biz ya hareket edince soruyorum.Çocugum ne zaman gelcen diye hareketleri duruyor😂😂😂😂 Soruda sorulmuyor.