Cansudeniz122 Ysmn333 Hahahahhaah napcaz biz ya hareket edince soruyorum.Çocugum ne zaman gelcen diye hareketleri duruyor😂😂😂😂 Soruda sorulmuyor.
Ysmn333 Cansudeniz122 ay bilmiyorum 40 da bitti konuşup iknamı etsrk gerdanlık takcam kızım gelirsen diye 🥲
Byze Cansudeniz122 Banada doktor aynısını söyledi bakıcak cumartesi ona göre sezeryan yada suni sancı ☺️
Nazay Cansudeniz122 valla ben 38+5 im ufak bi iş yapmaya her kaltığımda sancı vs giriyor ama suyum nişanın gelmedi hep uzanmak yatmak istiyorum o yüzden ne zaman ayaklansam fena şekilde sancı bel ağrısı giriyor
Cansudeniz122 Nazay Ah kuzum benim.Dinlen çok yorma kendini.Bide sıcak insanı hep bunaltıyor.Rabbim hayırlı doğumlar nasıp etsin bize
Cansudeniz122 Ysmn333 Valla bende her sabah kalkıyorum.Tamam bu günde hazırım diyorum.Yşne gelmiyor😂😂
Buse12- Bende 39+1im bebek dönmüş dedi doktor ama nedense ben onu hala yukarda hissediyorum sanki yan pozisyonda hiçbir şeyde söylemiyor ne normal ne sezeryan napcam bilmiyorum beklemekten başka çare yok galiba
ReyhanOzer0 Cansudeniz122 36+4 düm bende bebiş ters sezaryan dedi doktor yarın bugünkü verdiğim kan tahlili ve idrar tahlili sonuçlarıyla beraber anesteziyle gorusucem dosyamı alicam ayın 21 dedi ama bakalım hayırlısı olsun inşallah 🤲 sağlıklı olsunlar sağ salim kucağımıza alalım da gerisi çok önemli değil 🥰🤰🏼
Acrsule mammaaa33 evet devlette takibe gidiyorum detaylı ultrasonda erkek dediler sonra kıza benziyor dediler sonra erkeğe benziyor dediler sonra tekrar kıza benziyor dediler her doktor farklı bişey diyor 😅😅 bakalım allahtan hayırlısı ..
Defne_alya1 Ynme bende 39+1 kanala inmedi sanırım hala üst tarafım dolu 😢 sancı vs bi belirti de yok sizde en son durum ne oldu acaba
Zeynosunannesii Defne_alya1 bende aynıyım 39 bugün herkes banada karnın hiç inmemiş daha sen 10gumu bulursun diyolar dedikleri gibide yediklerim mideme diziliyor resmen hiç rahatlamadi midem daha yukarda sanırım vajinada bı baskı hissetmiyorum son bı hafta artık ne zmaan doğacak anlamadım
Defne_alya1 Zeynosunannesii bu doğum kanalına inme olayında aydınlatıcak birileri var mı acaba son anda doğumda da iner mi