Bende 39 haftalik oldum. Cuma doktora gidicem bakalım normal mi sezeryan mi olacağına artık karar verir diye düşünüyorum. Size çatı darlığınaza ya da vs başka sebeplerden dolayı mi sezeryan dediler hamişler, bana da doktorum dar görünüyor bebek kanala inmedi dedi geçen hafta