Srhkmc Cansudeniz122 Ya gerçekten bi yanım bu zamanlar bitmesin diyor bi yanım bi an önce gelse keşke diyor 🥰 o yüzden olmuyor herhalde 😂😂
Srhkmc Cansudeniz122 İnşallah en yakın zamanda kavuşuruz 🙈 Hamilelik güzel geçince vazgeçmek zor oluyor 😂😂
Rabiaugur Cansudeniz122 ben 37 oldum 39 a sezeryan için gün vericek o zamana kadar bişey olmaz inş diyorum szin kadar dayansam yeter 34 haftalıkken bi yalancı sancı yaşadım nst de çıktı ondan sonra hiç bişey olmadı bu zamana kadar
Ynme Cansudeniz122 Bugün 39+0 olduk hiçbir belirti yok. Dün doktora gittim ne sancı çıktı nede bebiş kanala inmiş 😢
Cansudeniz122 Ynme Bende aynıyım kuzum.Son 5 gün kaldı yazıyor.😂 Ama hiç bi tepki yok😭 yaşıtların doğdu sende gel diyorum.Yok valla gelesi
Defne_alya1 Ynme bende 39+1 kanala inmedi sanırım hala üst tarafım dolu 😢 sancı vs bi belirti de yok sizde en son durum ne oldu acaba
Tazeanne0134 Cansudeniz122 19 mayısta doğum yaptım eğer yapmasaydım bugün 39+5 haftalık olacaktık iyi ki de sezaryen olmuşum sizlerde sağlıkla kucağınıza alırsınız
Cansudeniz122 Tazeanne0134 Bende bu gidişle artık öyle olucam galiba kuzu.Zaman azalınca daha sabırsız oluyor insan😭
Cansudeniz122 Annekuzusu_Ayaz 😂 çocuğum artık gelsen mi😂😂 Sezeryan mı olacak kuzu.çok bekletmiş annesini parmağında oynatıyorlar bizi valla🙈
Ynme Cansudeniz122 Benimde 5 gün yazıyor sabrım gelmiyo ama 5 güne geleceğini düşünmüyorum daha da bekleticek gibi 😁
Acrsule Cansudeniz122 aynı durum bizde de var son 6 gün diyor ama tık yok üstelik cinsiyetimizde belli deyil sizin cinsiyeti ne acaba belli mi
Tazeanne0134 Cansudeniz122 ben sabırsızlıktan değil hem ağrılarım çoktu artık dayanamıyordum hemde oğlum beni gördükçe üzülüyordu 1 hafta önce olsun dedim çok şükür kazasız belasız dünyaya geldi kızım darısı isteyen herkese
yagmurrorskaya Cansudeniz122 Cansudeniz122 canım ne durumdasın ağrı sızı? ben 38+4 ağrılar arttı sen yakınsın bana soruym dedm
Annekuzusu_Ayaz Cansudeniz122 aynen valla kuzum yok suni sancıyla normal doğuma alıcak 😅oğlumun keyfi yerinde