Denzk tabiki bünyeden bünyeye degisiyordur hepimizin agri esigi farkli sonucta ama anne oluyoruz icimizden bir can cikiyor ötesi varmi? Illaki aci cekecegiz ama gececek. Ben psikolojininde cok etkili oldugunu düsünüyorum. Benim ilk ameliyatimdi, korkuyordum elbette ama odaklandigim tek sey ogluma sag salim kavusmakti. Sezeryanim cok sükür cok güzel gecti, ciktik odamiza geldik cok cok mutluyduk. Gözlerim doldu yine 🥲 Agrim yokmuydu vardi tabiki büyük bir ameliyat geciriyoruz sonucta. Ama umrumda degildi cünkü ben anne olmustum. Kendimden daha cok önemsedigim bir can yatiyordu yanimda. Hemen ayaga kalkamamistim mesela, ameliyattan 27-28 saat sonra kalkabildim oda serumla. O arada öldüm bayildimmi? Yoo. Yattim bekledim hepsi bu. Tam iki gün cektim, ücüncü gün her isimi kendim gördüm altinci günde araba bile sürdüm bakmayin siz abartanlara. Yine diyorum elbette bünyeden bünyeye degisiyordur, benimde canim yandi ama kendimi yerlerden yerlere vurmadim yani. Iki ay önce safra kesemi aldirdim o daha kötüydü, hemsirelerede söyledim ben sezeryanda cekmedim bu agriyi diye.