Denzk benim doktorum da kararı bana bırakmıştı annenin kararı önemli dedi..belki de bu stres ve kaygıların hepsi boşuna ve normal doğum yapabileceksiniz..doktorunuza eminim güveniyorsunuzdur normal doğum için uygun görürse denemekte fayda var diye düşünüyorum en azından aklınızda kalmaz bende başta sizin gibi direkt keyfi sezaryen demiştim uğraşmak istememiştim hiç ama sonradan normali denemediğim ve acaba yapabilir miydim diye düşüneceğimi bildiğim için son karar olarak doktoruma normal istediğimi söyledim süreçte sıkıntı olursa zaten sezaryene alacaklar bebek içimizde kalmayacak öyle ya da böyle doğum gerçekleşecek..yine de kendinizi daha hiçbir şey net değilken sezaryen diye şartlandırmayın ve olumsuz yorumlara endekslenmeyin olumsuz yorumları ben de okuyorum hatta tecrübelerini soruyorum da ama hiç etkilenmiyorum kafama takmıyorum 🎀