Ftma1997 sizin adınıza üzücü bir durum. 12 ay oldu kesi izi hiç yok beyaz tenliyim çizgi kalıyormuş o bile belli değil. Hiç dikişim ağrı falan yapmadı. Benim arkadaşım vajinal doğum yaptı ve iki kere kesi atıldı kanama geçirdi. Her doğum kendine hastır