Denzk canım ilk doğumum sezeryandı insan ister istemez tabikide geriliyor korkuyor ama burda bazı insanların abarttığı gibi değil bende görüyorum o postları tabikide her insanın bünyesi farklı ama ölüm derecesinde birsey yaşanmıyor yani.. yok çekiştirmeler falan filan büyütüyorlar çekiştirme dedikleri sanki otobüste sallanıyormuş gibi oluyorsun bazı noktalarda, karnına bastırma diyorlar sezeryandan sonra evet bastırınca tabikide acıyor ama o acı 2 bilemedin 3 saniyelik.. ilk ayağa kalkmada tabikide kalkarken dikişlerde baskı yanma gibi bir his oluyor yani en azından bende olmuştu ama dediğim gibi oda normal sızı gibi düşün 3-4 adım attıktan sonra oh be diyorsun rahatlıyorsun bile. Yani hiç birsey gözümüzde büyüttüğümüz gibi değil aslında, 2. Sezeryanım olucak haftaya insan ister istemez bildiği halde bile geriliyor ama gelip geçiyor