Denzk 3. Gün aldım duş doktor da 2 gün sonra ayakta duş al dikiş yerini de kurut demişti.
Yani bazı yorumları okuyorum da hissettim filan diyenler var. İnsan vucudu o kesik acısını cekebilcek kadar kuvvetli değil. Cekiştirmeleri hissediyorsun o da saniyelik olduğundan geçip gidiyor
Dişe dolgu yaptırırken hissediyosun ama acı yok ya onun gibi boşa korkutmasınlar seni
Midem bulandı diyosun cat iğne heyecanlandım diyosun cat sakinleştirici basında biri var zaten her seyi yapıyor ve her sey hızlıca etki ediyor sen hislerini söyle yeter ki. Benim canım cok tatlı ben cok kastım kendi biraz bel ağrım oldu. 2 hafta hiç bişey yok
Yanına kalın corap al ameliyattan sonra titriyosun