G53-34 gülüp geçiyorum o tür abartmayı seven insanlara bir kere mantıklı düşününce doktorların kemikle bir Alakadı yok senin karın alt kısmında 10-12 cm bir kesi açıyorlar rahme ilerliyorlar bunu yaparken micro sinirlerde kesiliyor ve geri diktiklerinde o micro sinirleri birleştirmeleri mümkün değil herşeyi geç 3-12 ay arası zaten karın alt kısmında o kesi yerinde bir hissislik oluşuyor zamanla o sinirler yeniden oluşuyor en başta o yüzden karnın acısa bile hissetme ihtimalin yok ha bel ağrın nasıl olur 9 ay karnında bir bebek taşıyorsun özellikle son ay artık çatlıyacak hale geliyorsun o bebek suyu eşi o bu derken bir boşluğa düşüyorsun ama yandım Allah bir ağrı değil sonuç olarak o bebek kendine yer açmak İçin senin iç organlarını itekleyerek büyüyor ve bunlar doğumdan sonra eski yerlerini alıyor bu normal olsada aynı süreç ama bu tarz abartanlar uzaydamı doğuruyor Yada 9 ay boyunca leylekler getirecek diye beklerken birden ameliyata mı giriyorlar anlamıyorum ben hastanede 2 gün kaldım ağrım yok dediğim halde ağrı kesici yaptılar eve çıktığımda bir tane bile ağrı kesici kullanmadım çünkü iç tarafı zaten yapıştırıyorlar et sen hastaneden çıkana kadar kavramış oluyor birbirini İnan abartıldığı kadar değil