Denzk bazılarının canı tatlı…
Karşı komşum sezeryan oldu.
Annesi 40 gün yataktan çıkarmadı kadını..
Ee haliyle iyilesemedi hemen.
Biraz yürüyecek hareket ediceksin ki vücut alışsın..
Benim ilk sezeryan çok rahattı… 5 gün sonra normal hayatıma döndüm.. tabi dikkatli olarak. Ağır kaldirmadim. Zorlamadim kendimi..