Annesininportakali53 ben de kan yenileme vs her ne baktıysam hepsi kız dedi ve ben de kız hissediyorum rüyamda falan hep kız olarak gördüm hatta doktorun erkek diyip sonra karıştırmışım kordonla dediğini görmüştüm doktor erkek olabilir dedi pek inanmıyorum. 16 haftada başka doktora gideceğim 😂😂