YeniGebe96 valla benimde heryerde kız diyor gerçi 1 kızım 2 oğlum var bende çok kız istiyorum genelde aşermelerimden anlarım ama bu kez çözemedim erkeklerde hep sebze ağırlıklı ve tatlı şeyler aşerdim kızımda da meyve ve börek tarzı hamurişi şuan 2 aylık ama hem meyve istiyo canım biyandan börekte çekiyo bakalım ne çıkacak haziranın 10 undan sonra gidicem muhtemelen bir tahmin yapar bakalım ne dicek evdekiler erkek diye iddia ediyolar ben tek başıma kız diyorum