koalamiyim annesinin_beybisi benim hamileliğim de çok sıkıntılı geçti. Aklımda bi sürü isim vardı ama eşimin hayali olan ismi koymaya karar verdik manevi değeri de var diye. Ha isim de hoş ve bayağı klasik ama benim aklımda daha farklı isimler vardı. İsmi ne olursa olsun dedim artık yeter ki sağlıklı olsun bi de ona stres yapamicam 😅 Elâ güzel aslında onda anlaşabilirsiniz. Âmine’nin telaffuzunda sıkıntı çıkabilir doğru😶
annesinin_beybisi koalamiyim ben de sizinle aynı kafaya döndüm artık nerdeyse saglikli olsun da ismine de stres yapamam dicem 😄 ama gene de içimde kalıyor gibi . evet ben zaten bebeği 1 aydir hep elâ diye sevdim alıştım da bu isme eşim hayır demediği için. ama o da âmineye takılmış peygamberimizin annesinin ismi olduğu için..ben de telâffuzdan dolayı istemiyorum. kura olayına dönebilir en sonunda😃
Bebetooooooooooo annesinin_beybisi Zeynep Eylül bu 2 isim de güzel bunlardan 1ini tercih edin yada kura çekin 2si arasında
annesinin_beybisi Bebetooooooooooo eşim eylülü istemiyor zeynebi de ben istemiyorum yakın çevrede cok olduğundan dolayı
Sewimli annesinin_beybisi kızımın adı Gökçe bizde belki 2. Yi yapmayız diyerek koyduk şimdi 2. Ye hamileyim onun ismi de Ece olacak inşallah 🙏🧿 Gökçe çok duyulmamış bir isim birde anlamı güzel gökten gelen mavi ve melek demek bizim çok zor oldu kızımız 4. Gebeliğim ve tek sağlıklı gelen yavrum o yüzden bize tam anlamı ile Rabbimden geldi melek gibi biz isminin anlamını taşıyor diye koyduk çokta memnunuz 🧿🙏
ahenkk_1224 annesinin_beybisi Zeynep Fatıma Hatice Aişe Mina Zehra Esma Neslihan Hümeyra Sümeyye Hüma
Mlkysf annesinin_beybisi Eda,ipek güzel ve kibar isimler bence.Bende Hatice Mihra koyacağım insaallah kızımın ismini.Hamilelikten önce sağlıklı hz Hatice annemiz gibi dinine teslimiyet gösterecek saliha hayırlı bir kızım olsun diye çok dualar ettim rabbimde kabul etti o yüzden Hatice ismini de eklemek zorunda hissettim mihra da çok güzeldi anlamı içimde kalmasın dedim😀
annesinin_beybisi Rumeysabas en sonunda öyle olucak galiba ve çıkan sonucu da mecburen kabul edicez .😁 dur bakalim daha doguma var biraz daha dusunelim belki ortak bir isim bulabilirz😊
Elif0080 Kendi adım diye demiyorum ama 😬 Elif ismi net, açık ve kibar bir isim. Anlam olarakta çok güzel.. Ne çok eski bir isim ne çok modern tam ortada diye düşünüyorum 😂
Elif0080 annesinin_beybisi 😂😂 baya komik oldu bu durum😂 demekki Elif ismi gerçekten çok beğeniliyor bunu anlamış oldum bir kez daha 🙈🥰
rabiasifa annesinin_beybisi ikisini birleştirseniz , Zeynep Ela gibi mesela, nasipse bizde Zeynep İnci koyacağız. bir arkadaşımin kizinin adi da Amine Erva
annesinin_beybisi rabiasifa zeynep elâ seçeneğini sundum eşime ama 2 isim istemiyor ayrıca genelde ikinci isimler kullanılmıyor herkes zeynep diyecek zeynep de zaten cok var cevremde hep yakin arkadaşlarımın akrabalarin bebeklerinin ismi zeynep