annesinin_beybisi kızlar eşimle bir türlü karar veremiyoruz onun begendiklerini ben begenmiyorum benjm begendiklerimi de o asla beğenmiyor. iki isim de olmaz diyor . lütfen öneri verir misiniz. modern , farklı isimler lütfen olmasın,. kolay söylenen net bir isim istiyorum 🤗
Mervelinka annesinin_beybisi Kız ise Işıl, İpek, Başak, Gülce Erkek ise Kerem, Tuna Tertemiz net isimler bence Biz Gülce koyduk 🥰
Eyluladam15 annesinin_beybisi Eylül ada eğer kızım olursa koyacağım isim ♥️♥️ cinsiyet henüz belli değil ama erkeğe isim bende hiç bulamadım malesef
minikmucizemmmmmmm annesinin_beybisi biz İdil karar verdik 🌸 defne, Deren, ipek, İrem, Öykü, Yaren, eda, Dilay 🙃
annesinin_beybisi Mrry zormuş bu işler 😁 eşim damla , zeynep , âmine bu 3 ismi beğeniyor benim illa da şu olsun dediğim bir isim yok ama elâ, ece , derin , doğa , eylül bu isimleri biraz beğeniyorum ama eşim begenmiyo
Bebetooooooooooo annesinin_beybisi Zeynep Eylül bu 2 isim de güzel bunlardan 1ini tercih edin yada kura çekin 2si arasında
rabiasifa annesinin_beybisi ikisini birleştirseniz , Zeynep Ela gibi mesela, nasipse bizde Zeynep İnci koyacağız. bir arkadaşımin kizinin adi da Amine Erva
annesinin_beybisi simayorunn 2 isim istemiyroum kesinlikle diyor😁 ben de zeynep elâ seçeneğini sunmuştum bir ara ama kabul etmedi . ne onun icinde kalsin istiyorum ne benim . bu bebeği cok bekledik 2. belki hic olmayacak . ikimizin de gönlü kırılsın istemiyorum ama internette de cok baktım hic güzel isimler yok 😃
simayorunn annesinin_beybisi benim eşimde babaannesinin ismini istiyordu Zehra tamam güzel isim ama olmaz ya istemedim içimden gelmedi ben elisa olsun dedim o da madem elisa nur olsun ikimizinde gönlü kırılmasın dedi bı anda elisa nur olmasına karar verdik 🤭
koalamiyim annesinin_beybisi ikinizin de seçtiği isimler güzelmiş aslında 😅 İnci, Bilge, Nehir isimleri geldi benim aklıma da 😁
annesinin_beybisi koalamiyim zeynep yakın çevremizde çok var damla cok sıradan bir isim ben istemedim âmine ismine emine diyenler oluyor türkçesi emine zaten bir de a ya şapka koymadan söyleyenler olacaktır bunu istemiyorum net kolay modası geçmeyecek bir ismi olsun istiyorum . buna göre de kafamda bazı isimler oluştu ama hiçbirini eşim beğenmiyor elâ ya bir tık ses etmemisti ama amineyi duyunca elânın pabucu dama atıldı 😃 ben de merak ediyorum sonuç ne olucak ama bu gidişle sanırım sırf kavga çıkmasın diye isim hakkını ona vericem bu hakkı kendimde görsem de😁 çünkü hamileligim cok sıkıntılı geçti babalık zor ama annelik bambaşka birseymis
Ibooya annesinin_beybisi ilk kızımın adı derin 😇 şimdi yine kızım olacak eşim deren istiyor ben beril kızım da defne🤣🤭 büyük ihtimalle Defne koyacaz sadece hem söylemesi kolay hem kızım da çok sevdi size de fikir olsun.tek ve söylemesi kolay isimler daha güzel daha hoş bence ❤️
annesinin_beybisi Ibooya defne bu sene çok koyuldu bu yüzden istemiyorum ama size hayırlı olsun güzel isim🤗 bence de kolay , anlaşılır sade isimler olmalı ☺
koalamiyim annesinin_beybisi benim hamileliğim de çok sıkıntılı geçti. Aklımda bi sürü isim vardı ama eşimin hayali olan ismi koymaya karar verdik manevi değeri de var diye. Ha isim de hoş ve bayağı klasik ama benim aklımda daha farklı isimler vardı. İsmi ne olursa olsun dedim artık yeter ki sağlıklı olsun bi de ona stres yapamicam 😅 Elâ güzel aslında onda anlaşabilirsiniz. Âmine’nin telaffuzunda sıkıntı çıkabilir doğru😶