Eyluladam15 annesinin_beybisi Eylül ada eğer kızım olursa koyacağım isim ♥️♥️ cinsiyet henüz belli değil ama erkeğe isim bende hiç bulamadım malesef
minnnie annesinin_beybisi o zaman iki isim koymak zorunda kalabilirsiniz, ikiniz de kendi en beğendiğiniz ismi🤷♀️
annesinin_beybisi rabiasifa hümayı ben begenmedim çok koyuldu herkeste var öncesinde de beğenmemiştim gerçi ama eşim beğenmişti
PrensesAnnesi- Kızımın adı Serra belki fikir olur ☺️🌸 Ancak bir iki tane daha kızım olsaydı İnci, İpek koyardım sanırım 🌸