Naziminverasi Tusami ilkk gebeliğimde bende 17 ile öğrendimm lekelenmem oldu üç saat sürdü sonra adete çevirdi kimyasalmışş bi ay arayla tekrar hamile kaldım yine lekelenmem oldu onu da 26 yla öğrendim yüksek değildi hatta iki gün sürdü lekelenmem ama çok şükürr şuan sağlıklı lekelenme korkutmasın ama eğer kimyasalsa da arkadan tutuyor allahın izniyle içinizi ferah tutun evet çok üzücü ama sağlıksız gebelik sona eriyor hakkınızda hayırlısı inşallah ❤️
Tusami Naziminverasi yaaa çok ilginç , üstüne hemen tutmuş o da değer 26 , peki sağlıklı olanda lekelenme ne zaman oldu ne kadar sürdü
designermom Tusami canım sen özelde falan tekrar kan verseydin keşke.Cunku hem gebelik durumu hem adet durumu arasında kafan cok karışacak benim lekelenmelerim gebeliğimde oldu ama adetime yakın olmamıştı.İnsallah yerleşmedir 🙏
Tusami designermom Aynı yerde vereyim dedim , arada fark olmasın diye,yarın sabah gidecektim sağlık ocağına
Naziminverasi Tusami sağlıklı olan daha uzun sürdü iki gün boyunca afedersiniz sulu kahverengi leke geldi adett zamanı oldu sonra geçti betam yükselmeye devam etmişş çok şükür sonraki ay tutuyo hemen dediler ama benim öyle olmadı hatta morelim bozulmuştu ama bi ay aradan somra tuttu
Tusami Aysehsdmr MinnieMouse Zeyna27 Naziminverasi @Habus @Bfduam Pede gelen bişey yok, iki saati geçti.. sadece silince geldi peçeteye.. hepinize çok teşekkür ederim, Rabbimin var bir bildiği, kimyasalda olsa daha yıpratmayacağım kendimi, elbet bir gün olacak 🙏💖🐣
Kubra01__ Tusami Aysehsdmr m Zeyna27 merhabalar ben hamileyim düşük riskim bulunmakta progresteron da kullanmaya başladım 2 gündür yalnız baya koyu kahverengi siyah gibi lekelenme devam ediyor korkuyorum düşük oldu mu her an diye tecrübem daha yok bilginiz varsa söyler misiniz
MinnieMouse Tusami ay bak ne güzel tatil planı yapmışsın aradan çıksın bi kendini topla nefes al önce sen mutlu ol iyi ol rabbim nasip eder zaten 💕
Mihrimahvuslat Tusami üzülme canım belkide yerleşme kanamasıdır ben düşük yaptığımda tek seferlik olmamıştı ara ara geliyordu😐
Habus Tusami çok şükür 🙏 yarın kan sonucunu da güzel yükselmiş bir şekilde görürüz inşallah. Stres yapma şu an kendine 🙏
Tusami Kubra01__ kelin merhemi olsa kendi başına sürermiş😄canım ben hiç bilmiyorum, istersen yeni bir post aç daha çok yazan olur, inşallah tehlikeli bir durum yoktur, bende şu an benzer bir durumdayım ☹️
minisinannesi07 Tusami siz yine de kendinize dikkat edin bi arkadaşım da adet olduğunu sandı 3 gün boyunca kanaması geldi. İki hafta sonra tesadüfi bi doktor kontrolünde hamile olduğunu öğrendi.
Elif5561 Tusami canım belki yerleşme kanaması olabilir benimde öyle olmuştu kahverengi bir akıntı böyle hafif pembece oluyor bazen.
Tusami Elif5561 işte eğer doktorum kimyasal olabilir demese bu kadarcık kanamayı umursamazdım, ama doktor böyle dedi adette baya geçti.. inşallah yerleşmedir , değilse de önümüzede ki aya hazırlıktır☺️
Gulcingezer Tusami evet canim ama kimyasal olsa bile saglikla gebe kalabiliyosn demek ins kimyasal degildir bi bekle bakalm olursa da tuplerin acik daha cabuk hamile kalirsn
Tusami Gulcingezer evet, rahim filmi çekilecektim bu ay, belki doktor gerek görmez. Şu an bekliyorum öyle bakalım. Yarın sabaha kadar adete çevirmezse sağlık ocağına gideceğim kan vereyim. Cuma günü doktorumla randevum var zaten