Tusami Gulcingezer evet, rahim filmi çekilecektim bu ay, belki doktor gerek görmez. Şu an bekliyorum öyle bakalım. Yarın sabaha kadar adete çevirmezse sağlık ocağına gideceğim kan vereyim. Cuma günü doktorumla randevum var zaten
T1996 Tusami kııız dur kötü düşünme yerleşme kanaması olabilir, batın gelmiş bu günlerde kanama görülebilir, bat daha gelmeden kan vermişsin 19 nasıl düşük 7-8 ile öğrenen oluyor hemen korkma, yarın 45-50 çıkarsa değerin takibe devam hemen korkma😘
Tusami T1996 yok kan verdiğimde gecikmenin 2 yada 3. günüydü , o yüzden az dedi doktorda. Ama işte bu işler gerçekten belli olmuyor, inşallah yerleşmedir tutunuyordur bebeğim
T1996 Tusami geç döllenmedir ondan düşük çıkmıştır, pozitif düşün stres olma, inşallah canım benim🤲🏻🤲🏻🌸🌸🌸
Ays_cskn Tusami Canim hemen kotu dusunme doktoruna bir danis ben 19+6 haftaligim su zamana kadar bildigin camur gibi hatta siyaha donuk oyle akintilar olduki cok sukur bu zamana geldik hatta icerde kanama yoktu gecenlerde 1 damla kirmizimsi kan geldi gittim yine birsey yoktu temizdi hemen kotu dusunme
Habus Bfduam iki ayrı yerde kan vermesi doğru sonucu artışı vermez canım 🙏 yani beta ölçümü labaratuvara göre farklılık gösterdiği için daha önce nerede baktırdıysa tekrar orada baktırması daha iyi 🙏
Tusami Bfduam yok yine aynı yerde vereceğim farklılık olabiliyormuş, benim midem bulanmaya devam ediyor anlamadım
aslhankrhan94 Tusami Yerleşme kanaması olabilir belki. Biraz daha bekle canım. 🤔Hakkında hayırlısı olsun. Kötüyü düşünme, kimyasal ise de vardır bir hayır. Kimyasaldan sonra daha hızlı-hemen gebe kalan çok duydum. Stres yapma stres en büyük engel. Sabırla bekleyelim bakalım 🌸
Tusami aslhankrhan94 bu ay bildiğin sabırlı Mevlana’ya döndüm vallahi 🤦🏻♀️Bekliyorum 4,5 saat oldu bişey gelmedi hiç, midem bulanmaya devam ediyor 🤷🏻♀️
cemreee__ Tusami kuzum üzülme bi kan ver netleşsin bende yaşadım kimyasal bende lekenlerek öğrendim iki gün içinde kanamam geldi ama senin yerleşme kanamasıda olabilir ben iki hafts geçmişti kimyassl yaşadığımda beta 1000 leri bulmuştu sanırım en son 270 ti sonra ölçtürmedim bir hafta sonra olmuştu, ama sen önce bi kan ver canım yerlşmr olma ihtimali dsha yüksek
Bfduam Tusami verde bakalim yükselmiş mi. Bulantı olması normal ama hamilesin topiktas inş🤲 Özeli oku topiktaş.
sacmalamakizim Tusami Canım yerleşme kanamasıdır belki üzülme bir pedi dolduracak kadar mı geliyor çok az mı o önemli
Tusami sacmalamakizim ped taktım hemen zaten ama hiç gelmedi pede, sadece bir sefer açık kahve idrardan sonra silerken geldi peçeteye
Tusami sacmalamakizim inşallah canım, doktor telefonda düşük değer kimyasal olabilir takip edelim diyince işte bilemiyoruz ki