Tusami 9+1 iz dün bende de kahverengi lekelenme oldu doktora gittim hemen. Bayağı korktum. Kabızlık vardı biraz ondan olabilir dedi bebeğim iyi şükür. Normalde ilerleyen haftalarda daha tehlikeli. İlk haftalarda yerleşme kanaması olabilir. Biraz içini ferah tut diyorum sana çok üzüyosun kendini. Bak 1 Mart’ta 17 ile öğrendim dört katına çıkarak artıyordu, 15 Mart’ta 1492 oldu 17 Mart’ta 892 ye düştü 19 Mart’ta kanamam başladı. İki küçük kese göründü ama gelişmemiş kimyasal olarak sonlandı. Muhtemelen ikizdi ve çok üzüldüm. Arkasına iki ci kez adet görmeden hamile kaldım 2-6 Nisan arası. Şimdi 9+1 olduk bile. Tevekkül et bu kadar üzerine düşünme sen çok yanlış yapiyosun. Biz de bir buçuk sene denedik olmadı Kasım’da dış gebelik geçirmiştim, Mart’ta kimyasal gebelik geçirdim. Sonunda oldu. İçini ferah tut biraz akışına bırak diyorum sana canım benim valla çok takıyorsun kafana. İsteyen herkes takar evet ama seninki kendine işkence etmek her saniyeyi bununla geçiriyosun olacağı varsa da üzüntüden olmaz.