Venus2022 33 haftalık olduk 🤗 Zaman su misali daha ne zaman cinsiyetini öğrenebiliriz diye düşündüğümü hatırlıyorum. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşaallah 🧿🥰🙏
Mucizebb Mucizebeklerkennn Bizde bu gn tm 14 hafta olduk portakal buyuklugunde hangi uygulamsyi kulaniyorsn cnm
Sibelmr ZynpKara 18+1olduk cok sukur 😍🙏rabbim isteyen herkese nasip etsin inslah bole guzel bir duyguyu🙏❤
CaglaP Benim de 6+2 oldu kahve çekirdeği kadarmış. Ama dün kahverengi akıntı ve ağrı oldu doktor Progestan verdi umarım sorunsuz geçer bırakmaz bebiş beni :)
ozlemmmm6161 CaglaP ballı anne aynı şeyleri yaşadım sakın sakın korkma panik yapma bende çok stres ettim panikledim şükürler olsun bebeğim hala benimle istirahat et ağır iş yapma 🙏🙏🙏🙏 3. Ayımıza girdik ilaca devam ediyoruz ihtimallere karşı🙏