Ben şubat başında kimyasal gebelik geçirdim, 10 günden fazla gecikmeme ve hamileliği deli gibi hissedip belirtilerini yaşamama rağmen beta hcg 12,60’tı. O zamandan beri hep reglim düzensiz, gecikmeli oluyordu, hepsinde heveslenip hayal kırıklığına uğruyordum, bu sefer; bu ay olmayacağına aşırı emin ve umursamazdım… ama “hayatınıza böyle girsem ne yapabilirsiniz kii” dedi ve 5.günümde adetim yine sökülemiyor sanıp youtubedan sökülme için masaj videosunu açtığımda kadın bin kez hamile olmadığınızdan emin olun diyince dedim yapayım negatifi göreyim de öyle başlayayım ne olur ne olmaz ve damlatır damlatmaz şak çift çizgi 🥲 tabi hemen kan verdim değer 1336 🥰 uygulamaya göre 5+4… bugün minnak bir mercimek var hayatımızda ama keseyi kesin olarak görebilelim acele etmeyelim yine birşey olur korkusundan ay başını beklemeye karar verdik ilk doktora gidişimiz için…aynı sebepten doktor iyi diyene kadar kimseye söylemiyoruz ama mutluluğum içime sığmıyor burada anlatmak istedim… bu sefer bizimle kalacak, inanıyoruz 🤍 iyi dileklerinize talibim 🙏🏻