Kaleboynutuba Baaharrr ben 16 da hissetmeye başladım şuan 17+4üm ve baya baya hissediyorm benimde ilk gebeliğim
minisinannesi07 ZynpKara haşhaş tohumu olduğumuz günlerden domates kadar olduğumuz günlere geldik. 17+1 olduk elhamdülillah 🙏🏻
Kubra_miray_szr Busraakblut bende 10 gun öndesin ben hiç hisetmiyorum bebeisi acaba normal mi 23 haftalıgim tekme frlan yok.sadece hafiften pit pit şey var karnimda 😞