NefesBebek ben sali günü adet oldum persembe bittti birden kesildi miktari cok azdi biseyler oldugunu anladim cünkü ablam 3 cocugundada adet oldu normal yogun bi sekilde neyse sonra kesildi iste 2 gün sonra yani cumartesi günü acik renkte peceteye sildikce kahverengi leke geldi 4 saat sürdü ablam yerlesme iste bu gec döllendi demekki dedi bugün test yaptim silik cikti bilmiyorum aticam simdi resmini