Eylul2019 elanurkartaal canm bekletmeni demiyorm 3 damladan fazla damlatmişsn ve sen kimyasal gecirmişsn sanirim ustune gorseydin eger 3 gun surmezdi daha az surerdi..
Burcu0707 Burcu0707 elanurkartaal bu testi bir kez daha idrara batir hizlica hemen 10 kadar say cikar bakalim duracakmi o cixgin
elanurkartaal Eylul2019 bende baska bisey diyorum ama sen anlamadin ben buna idrar damlatmadim idrarda beklettm 15 saniye sonra cikardm 5 dakika sonuc icn bekledm anladn mi kagit da yazdigi gibi
elanurkartaal Eylul2019 benim ablam 3 cocugundada bildigin pihtili yogun kanama gecirdi yani adet oldu 3-4 gün kanama bittikden 5 gün sonra hamile oldugunu ögrendi
Eylul2019 elanurkartaal sen anlamamk icin israr ediyorsun idrarda bile fazla bekletmişsin.testin her yeri kirmizi goruyosan eger ve ilk attigin test zaten negatif.
elanurkartaal Eylul2019 o ilk attigimi yeni cektigim icin kirmizi idrar yeni gectigi icn normal.😅 neyse tskrler cevabinz icn
elanurkartaal Burcu0707 valla mesaji bugün gördüm canim kbkma aradim bugün doktorumu hafta sonunu beklememi ve o zaman tekrar yapmami söyledi baklm bekliyorum