Merhaba arkadslar ben adet oldum normalde 4-5 gün sürer ama bu sefer 3 gün sürdü ve aniden kanamam kesildi not: bildiginiz normal bi sekilde adet oldum. ve kanama dün bitince bi test yapiyim dedim ve test de hic beklemden bi cizgi cikti ben görünce panik yapip testi alip esimin yanina kostum ve o cizgi yukarida öylece kaldi normalde düz biyerde 5 dakika beklemesi gerekiyodu simdi pozitfi mi degilmi anliyamadim lütfen bi yardimci olursaniz sevinirim..! 