Tgbpoyraz merhaba oncelikle Allah anali babalı büyütsün , bende 36.3 gunlugum suan bebek makat gelişi dönmedi haftaya randevuya kadar donmezse sezeryan gunu alicam ama sunu merak ediyorum bu ilk hamileligim nişan olayi nasil oluyo benim çoook akintim var su gibide lapa haldede nasil ayirt edebilirim gelirse ve nisan sadece normal dogumda mi geliyo bende de olur mu makat gelis oldugu halde gelirse ters bi sekilde norma doguma zorlar mi bilen birileri olursa yorum yapabilir mi lutfen bu ara 36 da doguran cok gordum erken dogum riskimde yok ama aklim takiliyo nasil olucak