Tgbpoyraz Nişanı gelip hemen doğuran varmı kızlar sancım yok çantam da hazır değil daha bi hafta beklerse iyi 🤭
Quadera Tgbpoyraz 37 de nişanım geldi. 38 oldum ne gelen var ne giden. Ama yine de siz hızlıca bir çanta hazırlayın derim
Sinemmmmm58 Tgbpoyraz benim de ayni gun gelmisti sizinle 37+4 de de suyum geldi ama benim su sizintim.vardi
Busra1644 Nişan geldikten ksa bir süre sonra doğum yapanlardanım. Yani Nişanım sabah 8 gibi geldi akşam 5 te doğum yaptım 2 hamileliğimde de🥰
Tgbpoyraz Busra1644 ya bu benim ikinci doğumum olucakta ilkinde suyum geldi kasıklarımda adet sancısı çektim şuan da da belimin ortası ağrıyo bu seferde beldenmi sancı çekicem acaba🤷🏼♀️
Busra1644 Tgbpoyraz sancını takip et canım, hastaneye öyle git. Suyun falan gelmediği sürece erken gitme . Ben 2 doğumumda 2 dk da bir sancıya düştükten sonra gittim. Bu arada adet sancı gibi hem bel hem kasık ağrısı sancısı oluyor genelde
Tgbpoyraz kahvesever__ benimde öyle oldu sabaha karşı nişanım geldi öğlen suyum geldi akşama doğru da doğurdum😬
Tgbpoyraz Busra1644 ilk dopumdan sonra yemin etmiştim hemen gitmycem diye bunda hemen gelmedim ama yine olmadı umduğum gibi 🥲
T1996 Tgbpoyraz tam yorumları okuyordum bunu görünce güldüm vallahi kız kısa ve net yazmışsın allah ta seni güldürsün🤣 sağ salim ömrünüz olsun bebeğinle inşallah canım benimm, darısı başıma böyle hızlı doğum inşallah🤣
Vildan1996 Ben 36 haftalık oldum nişan gelmedi fakat karnım çok aşagiya indi vajinadan çok baskı histediyorum hafif adet sancisi da var ama duzenli degil
ozlem5757_ Vildan1996 bnde 37 haftalk vajinada baskı var bnmde bebeğin kafası aşağıya dönmş doktor dedi ama belim çok ağrıyor
Tgbpoyraz Vildan1996 benimde öyleydi ama doktorlar hep normal dedi suyum gelince durduramadılar doğumu
Asiyeklkvn Hanımlar bende vajinada çok ağrı çekiyorum yürümekte bile zorlanıyorum ara sıra sancıda vuruyo bacaklarıma kramp giriyo böyle yaşayan varmı ne yapmalıyım sizce