mucizebebekkkkk Ben Rengin hanımdan çoook memnundum, bana karşı bir kez bile agresif davrandığını görmedim sadece bir kere çok sinirli ve üzgün gördüm o da bi gebenin bebeğinin kalbi durmuş onu kürtaj yaptıracaktı o yüzdendi. Ama açıkcası Rengin hanımda farkettiğim şey şu, ben çok sakin bir yapıya sahibim ve pek konuşmam, çok soru sormam çünkü önce araştırırım çok merak edersem sorarım ki Rengin hanım benim sormama gerek bırakmadan bütün her şeyi anlatırdı. Hah şunu söyleyecektim, Rengin hanım sözüm meclisten dışarı, bazı gebeler doktordan daha çok biliyor gibi bilmişlik yapabiliyor, ya da emri vaki konuşan insanlar var o tavırda kişilere karşı cephe alırsa iyi davranmıyor. Benim amcamın gelini de onda normal doğum yaptı gayet memnundu, arkadaşımda benim gibi sezeryan oldu o da çok memnundu. Ben bi şu olayı duymuştum arkadaşımdan, Rengin hanımın doğum yaptıracağı bi gece doğum hikayesi için kamera, doğum desteği için doula ve bi de ebe tutmuş ona çok sinirlenmiş çünkü benim doğum yaptıracağım alan yok, ben hariç herkes var demiş.