221120 merhaba 😊 açıkçası ben tekrar rengin hanımla görüşmedim sancım vs gelirse arayıp soracağım takibimi Tuba hanıma aldım. Rengin hanım gibi değil ilgi açısından ama çok kötü de değil biraz beklentinize bağlı sorunca vs cevap veriyor öyle tersleme vs durumu yok 37 hafta bitti benim şu an haftalık takibe başlamak istediğini söyledi bakalım 4 gözle bekliyoruz 🥰