Mutlucuk Hifaberra merhaba bnm de ilki normal ikinci sezeryan oldu şimdi 3. Gebelik ssvd düşünyrm sizin nasıl geçti doğumunuz acaba
Mutlucuk Karanfill 33+3 te geldi prematüre bebek çok küçüktü korktum Bişi olur mu diye doktor a sorunca onayladı o da ama sonra öğrendim ki normal doğsaydı yeni doğan da o kadar çekmezdi bebeğim 😭