Ezgidenizak Hayırlı olsun kuzum. Benimde öyleydi evde net çıkmıştı gittim daha kese bile oluşmamıştı meğer erken fark etmişim 3 haftalıktan öğrendim 5 hastalıkken keseyi gördüm🐣
Yigidinannesii15 Ezgidenizak bende stresten geçti sandım üst üste bir hafta üstünde baya bı olau yaşadım. Sonra dedim 2 buçuk yaşında oğlum kucağıma oluyorum bazen karnıma tepeliyor riske atmiyim o şekilde teste yaptım hemen çıktı 🙈
Yigidinannesii15 2cocukluana aa çoğu kişi de aynı problem olmuş demekki bu beni biraz sevindirmedi degil ilk başta baya bı korktum 🙈
Yaseminf Yigidinannesii15 betayla alakası yokmuş canım adetin ilk gününden hesap edip 5. Hafta gitmek en iyisi
Dilara71 Yigidinannesii15 canimmm benimkide nerden baksan 1 ayı geçkin öğrenmiştim ve testım dırek kıp kırmızı cıkmıştııı bende doktora gtığımde görmedi sonradan gözüktü
Yigidinannesii15 Dilara71 birçok kişi de aynı şey olmuş benim ilk oğlumda 5 haftalıkken gördü doktor bu demekki 4 haftalık felandi , sali günü randevum var bakalım nasip 🙏🌼
Omay0707 Yigidinannesii15 değerim 1800 ken keseyi görmüştüm canım belli doktor göremmiş olabilr ama poztu acalı 2 gün olmuş pazartesi gidersen cok ner görürsünüz keseyi