Yigidinannesii15 hayırlısı bakalımmm
Dilara71 bugün gittim doktora 5+5 günlük kesemiz oluşmuş çok şükür bı sıkıntı yok🙏😍
Esraa00 bugün gittim doktora 5+5 günlük kesemiz oluşmuş çok şükür bı sıkıntı yok🙏😍
Yigidinannesii15 yaaa çokkkk sevindim allaha şükür 🥳 Darısı kalp atışına cümlemize😇
Esraa00 inşaallah canım sen kaç haftaliksin şuan 🙈
Yigidinannesii15 doktor 6 haziranda gel dedi şuan da 6+4 💕
Esraa00 yaa aynı sayılıriz hadi bakalım hayırlısı canım 🙏
Yigidinannesii15 Aminn canım cümlemize inşallah 🥰 Dikkat et sende
Esraa00 teşekkür ederim canım sende dikkat et🙏😍