Tubakskn11 Mucizemutlusu herkeste aynı etkıyı yapmaya bılıyor benı dırek halsız bıraktı ıshal yaotı mıde bulantısı yaptı
Birseniz Tubakskn11 rica ederim bi dene derim bana çok iyi oldu çay kaşığıyla suda karıştırıp içiyorum meyve suyu gibi hiç ilaç gibi gelmiyo tadı
aslihno Tubakskn11 eczacı midemi yormaması için damlayı önerdi bu sebeple damla şeklinde olan ile başladım çocuklarda günde 1 ml, yetişkinlerde 2 ml. Ancak damla günde 2 ml kullanınca 10-15 günde bitiyor maalesef. Bu damlam bittikten sonra tablete geçmeyi düşünüyorum. İlaç olmadığı için mideyi yormaz diye düşünüyorum.
uyanancirkiin Tubakskn11 bende hala prilam kullanıyorum ve reflüyle uğraşıyorum. Sanırım soğuk süt kabızlık yapıyor, kan ilacığnı içmiyorum ama hala devam ediyor. Şimdide sütü bırakıp deneyeceğim. Sizde için belki durdururr
[silindi] Tubakskn11 ferro sanol kullanıyorum bana hiç iyi gelmiyo bıraktım içmeyi napcam bilmiyorm doktora sorcam bidahakine
Tubakskn11 [silindi] bende bırakmıstım ezıyet cektım yenı verdıgıde cok matah degıl aynı sey cıktı onuda bıraktım napıcam bılmıyom
findiklibadem Eskaoz bugün ocean marka D vitamini, B12 spreyi, demir takviyesi, ve mommy takviyesini aldım. hepsini bir arada kullanıcam , Doktorların verdiklerinin içeriklerini beğenmiyorum.
ikramomm Kızlar gyno ferro sanık kullanıyorum hap olan ilk başladığımda aç olaraktı ve midemi ve boşaltın sistemimi mahvetti sonradan yemekten 1-2 saat sonra içmeye başladım ve düzeldi ne midemi etkiliyor ne de tuvaletimi tabi rengi ve kokusu her koşulda oluyor onun dışında bende böyle yan etkisi kalmamıştı 😊
ilydasyr61 Doktor ferrozinc diye bir ilaç yazdı içeriğinde gebe kadınlarda kullanımına ilişkin yeterli bilgi bulunmamaktadır gerekli olmadıkça hamilelik durumunda kullanılmamalıdır VS. yazıyor var mı bu ilacı kullanan?