Sidefer toz kullandım ama pahalıydı bıraktım, FERRUM HAUSMANN FORT yazdı doktorum kahvaltıdan sonra içiyorum ama içtikten sonra 1-2 saat süt tüketmiyorum. Kabızlık problemim oluyordu onun için dulcosoft şurup verdi ama onu da tadını sevmedim içemedim, sabahları aç karna kuru kayısı yiyip ılık su içiyorum o geçiriyor kabızlığı.