Tubakskn11 Kızlar her kullandıgım demir ilacı midemi bozdu kabız yapsa iyi ishal oluyorum siz hangısını kullanıyorsunuz ?
uyanancirkiin Tubakskn11 kız öyle deme keşke ishal olsam bende kabız olmasam. 😖😖 doğum mu yapıyorum yoksa tuvalete çi çıkmaya çalışıyorum belli değil öyle bi ağrı her tuvalete gidişim 😭😭😭
Mucizemutlusu Tubakskn11 ben ferro sanol duodenal kullanıyorum. Sabah aç karnına alıyorum ama hiç mide bulantısı yapmadı bende
Tubakskn11 Rmysa0308 hap. Ilko gyno ferro cok kotu oldum degıstırdık gynotardyferon oda yıne hem mıde bulantısı hemde ıshal yapıyor
Hemecikk Merhaba ben gynoferon kullanıyorum. Aç karnına içiyorsaniz tok karnına içmeyi deneyin ya da tam tersini. Bende mesela tok karnına içtigimde rahatsiz ediyordu. Şimdi aç karnına içiyorum. Daha iyiyim ama tabi yine affedersiniz dışkı da koku falan yapıyor tabiki
Tubakskn11 Hemecikk dıskıda kokuyuda gectım ıkısınıde denedım yok ac tok bıseyler yapıyor hıc ıyı gelmıyor
Tubakskn11 Bet7408 ferrum denemedım artık kabızlıkta ıyı degıldır evet ama ıshal bıtırdı benı mıde bulantısıda yapıyor
Bet7408 Tubakskn11 evet bende 4 tane Demir ilacı denedim midemi çok kötü yapıyordu ishal olmadım ama mide sorunu çektim en son ferrum kullandım ama değerlerim çok düşmüştü tabi bi süre kullanamadığım için damardan serum ilacı aldım bende en güzeli o
Tubakskn11 Bet7408 bende bırakmıstım yıne denıyım dedım 18 haftalıgız bugun yıne basladım yıne kotuyum doktoruma gıdınce tekrar soylucem bakalım bu sefer nolacak boyle kullanırsam zaten hamılelıgım ezıyet gecıyor
Tubakskn11 uyanancirkiin ya emın olun kabızlıkta kotudur ama tuvaletten cıkamıyorum halsız bırakıyo mıde bulantısı yapıyo prılam kullanmama ragmen mıdem yanıyor her sekılde denedım yok
findiklibadem Eskaoz bugün ocean marka D vitamini, B12 spreyi, demir takviyesi, ve mommy takviyesini aldım. hepsini bir arada kullanıcam , Doktorların verdiklerinin içeriklerini beğenmiyorum.
Kuzeyto06 Benim feremat kullanıyordum. Bendede kabızlık sorunu oluyordu. Doktorum toz şeklinde önerdi Demir ilacını ağızdan alınıyor direk stick şeklinde. Biraz pahalı ama kesinlikle boşaltım sistemini etkilemiyor.ilacın ismi laktofe stick
aslihno Bende de mide yan etkisi ve kabızlık yaptı Demir ilaçları. Şu an Ocean Microfer kullanıyorum, yan etkisi yok diyebilirim. Kullanmaya başladığımdan beri çok rahatladım. Doktorunuza danışın bence bu konuyu.
Tubakskn11 Mucizemutlusu herkeste aynı etkıyı yapmaya bılıyor benı dırek halsız bıraktı ıshal yaotı mıde bulantısı yaptı
Birseniz Tubakskn11 benimde Demir ilacı midemi bulandırıyordu doktor fertamir yazdı toz şeklinde normal suya yada meyve suyuna katılıp içiliyor ben normal suda döküp içiyorum tadı vişneli nazo gibi midemi bulandırmıyor
uyanancirkiin Tubakskn11 bende hala prilam kullanıyorum ve reflüyle uğraşıyorum. Sanırım soğuk süt kabızlık yapıyor, kan ilacığnı içmiyorum ama hala devam ediyor. Şimdide sütü bırakıp deneyeceğim. Sizde için belki durdururr