Zeynebim26 eylulmihrasmom belli bı değer aralığı var kese için 1000 olmalı en az ultrason verdimi yani şaşırdım şuan
eylulmihrasmom Zeynebim26 yok vermedi yarın tekrar gideceğim isterim mutlaka. İnşallah artışa geçmiştir 🤲🏻
Melkee eylulmihrasmom içini ferah tut evet 8 günlük bir gecikmeye 24 oranı az gelmiş olabilir sana göre ama iki günde ki artış önemli olan canım bol bol dinlen kanamanda yoksa her şey normaldir inşallah ha birde erken döllenme zamanında dolllenme ve geç döllenme olarak 3 e ayrıldığı için geç döllenme dur büyük ihtimal iki günü bekle❤️ sağlıklı haberlerini alırız insallah
eylulmihrasmom Melkee kanamam yok çok şükür🥰teşekkür ederim insallah güzel haberler veririm yarın teste gideceğim dinleniyorum bende 🥰🥰🤲🏻🤲🏻
Zeynebim26 eylulmihrasmom şuan kese olmasının imkanı yok eğer değerin 24 se ama inşallah iki katı olur güzel artar kuzum yanlış anlamış olabilirsin belli değer aralığı var çünkü güzel haberler ver bize ☺️
ElifAkyol eylulmihrasmom Bende daha yeni öğrendim salı günü 38,32 bugün 125,2 çıktı haftaya cuma doktor kontrolüm var beklemedeyim bende ☺️ Rabbim hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde betalarımızı arttırsın😍♥️🤰🏻 3+5 im bugün ☺️
eylulmihrasmom ElifAkyol yaa hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🥰🥰🥰 amiin hepimizin betaları yükselsin sağlıklı güzel bebeklerimiz olsun🤲🏻🤲🏻🥰🥰
Sevilayozdemir eylulmihrasmom benimde son adet tarihim 12 Nisan ☺️ muhtemelen geç döllenme oldu sende galiba bende de olabilir. ☺️ İnsalllah değer ikiye katlaya katlaya artar canım ❤️ dualarım seninle 🤲
eylulmihrasmom Sevilayozdemir hamişlerin duası kabul olur derler 🥰😍amin inşallah teşekkür ediyorum ❤️
Seymaaa55 Benim geçen hafta pazartesi beta hcg baktıklarında 127 di cuma günü yaptırdım 428 olmuştu bir hafta bekledim yarın doktor kontrolüm var sizce az mı artmış yarın ne çıkacak çok merak ediyorum
HButun Seymaaa55 ben pazartesi hcg baktırdım 131, çarşamba 243 çıktı dr lar minimum %60 oranında artmasını bekliyor yarın tekrar vereceğim kan
Patito__ eylulmihrasmom o doktora gitme daha okdr değerle keseyi goremez yani tıpta yok böle bsey bnm 1500 le rahimden bile görülmedi 3500 de görüldü yani en az 1500 civarı olmalıdır hatta bazen bnm gibi DHA geç gorunenlerde oluor Ayrıca ilk kan testiyle sana birsy solemesi mümkün değil ilk değer önemli değildir önemli olan artması
eylulmihrasmom Patito__ zaten özellerden ne bekliyoruz ki sanki 🥺🥺ilk duydum çok üzülmüştüm.. inşallah yarın farklı bir hastaneye gidip kan vereceğim ❤️
Sevilayozdemir Zeynebim26 evet beta takibi yapıyorum. 1 tane kızım var kızım sonrası iki kurtajim var maalesef ki cuma günü 96 çıkmıştı pazartesi 351 dünde 662 çıktı canım sende iki günde bir ver kanı belli ki geç döllenme olmuş ☺️
Zeynebim26 Sevilayozdemir adet tarihim 2 gün geçti adete 1 gün kala 86.7 çıktı adet günü 156 bugün kan veremedim yarın vericem bende benim kaybım çok ilk gebeliğim olcak inşallah haftaya doktor kontrolü aldım inşallah kese görebilirim siz gorebildiniz mi