Zeynebim26 Sevilayozdemir adet tarihim 2 gün geçti adete 1 gün kala 86.7 çıktı adet günü 156 bugün kan veremedim yarın vericem bende benim kaybım çok ilk gebeliğim olcak inşallah haftaya doktor kontrolü aldım inşallah kese görebilirim siz gorebildiniz mi
Sevilayozdemir Zeynebim26 ay hadi insalllah canım benim Rabbim sağlıklı bir gebelik evlat nasip etsin ❤️🤲 adın zeynep mi benim kızımın da ismi Zeynep ☺️
Merve201119 eylulmihrasmom bende 67 değer ile öğrenmiştim önemli olan iki katı artmasi yarın tekrar ver insallah duzenli artış olur🙏
eylulmihrasmom OOzii dün vermiştim yarın tekrar farklı bir hastaneye gideceğim inşallah artış olmuştur🤲🏻🤲🏻❤️❤️
eylulmihrasmom Patito__ zaten özellerden ne bekliyoruz ki sanki 🥺🥺ilk duydum çok üzülmüştüm.. inşallah yarın farklı bir hastaneye gidip kan vereceğim ❤️
Patito__ eylulmihrasmom özeller eskisi kadr kaliteli değil maalesef doktorunu bulmak lazm detayli bakan biri olunca onunla devm etmek gerek ve doktor siteleri var oralarda arastirblrsin bölgedeki ii drlri bn artk öle yapiorm ii oldu
eylulmihrasmom Patito__ evet maalesef bakıyorum ama bir türlü denk gelemedim birine.. normal zamanda da kontrole gidiyordum🥺
Patito__ eylulmihrasmom insalah Rabbim iyi bir Dr ile karşılaştırsın sizi hayırlısıyla saglikla kucağınıza almak nasip olsun
Mervedemirctn eylulmihrasmom ilk kan verdiğimde benimde 30çıkmıştı geç döllenme olmuş kesesini de 7haftaya kadar göremedik . Şimdi 20 haftalığız çok şükür 🙏💕
eylulmihrasmom Mervedemirctn çok sevindim sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🥰🤲🏻 Darısı bebişimle bize 🥰🥰😍🤲🏻🤲🏻
HButun Seymaaa55 ben pazartesi hcg baktırdım 131, çarşamba 243 çıktı dr lar minimum %60 oranında artmasını bekliyor yarın tekrar vereceğim kan
eylulmihrasmom HButun inşallah güzel haberlerinizi bekliyoruz 💐 bende yarın vereceğim umarım benim de yükselmiştir🤲🏻❤️
Seymaaa55 HButun benimde yarın kontrolüm var umarım artmıştır stres yapıyorum umarım herşey güzel olur
MeryemK_ eylulmihrasmom tabiki siz 2 gün sonra falan tekrar baktığın artıyorsa eğer sağlıklı gebelikmiş doktorum öyle söylemişti
gizemkarla Kimyasal gebelık yasadıgımda 95 le yasamıstım suan 3 aylık gebeyim ve ilk degerim 1100 cıkmıstı 2 gın sonra birdaha yaptım 2600 cıktı
Skn23 gizemkarla artışı nasıldı acaba kimyasalda artışına bakmış mıydınız. Bide ne kadar sonra kanama başlamıştı