Ayseee94 Matmazelll yaa benim yarın duyabilir mi ki acaba 🤔 döllenme geç olabiliyor o yüzden de duyulmayabiliyor endişe etmiyelim bebeklerimizi hayırlısıyla sağlıkla kucagimiza alalim insallah 😍
Guclubebek Ayseee94 ben sırf bu yüzden 2 buçuk hafta sonra aldım randevuyu duyamazsam evham etmeyim diye☺️
Ayseee94 Matmazelll evet kuzum benimde geç olmuş gibi çünkü ultrasonda görülmüyor vajinal ultrasonda gordu
Matmazelll Ayseee94 benim ultrosonda görüldü küçük bi kese ortasında minnacık 😊kalp atışlarını duymadık sadece inşallah bidahaki hafta duyabiliriz
Tgbatem Ayseee94 benimde aynı oldu sat 25 temmuz ama altan föründğ o da sadece kese 5mm di senin kese ne kadar biliyormusun ben ctesi gitmiştim 2 hafta sonea gel dedi zaman geçmiyor
Ayseee94 Alyamm amanin bebisler aynı zaman olacak insallah 😍 aynı ilerliycez birbirimizle haberleşelim 🤗
Matmazelll Ayseee94 inşallah ya çok güzel bir mücize 😊benim nasip olursa ilk bebeğim olucak hergünüm çok heyecanlı geçiyo onu düşünmekten 😊
cherryup Merhaba kızlar, bugün 6+1. Geçen hafta cuma günü gittik alttan ultrasonla keseyi gördk daha kücük dedi. Bu cumartesi kontrol var gelişimine bakıcaz bi ihtimal kalbini de duyarız insallah. Herkese sağlıklı gebelikler ☺️
Ayseee94 cherryup benim de vajinal ultrason la görmüştü bu hafta kalp atışı duyma haftamiz mutlu haberler verelim insallah 😊
Alyamm Ayseee94 benimde ilk bebeğim yarın doktora gidicem inşallah duyarım kalp atışını dua edin bana
Matmazelll Ayseee94 Pazartesi günlerini normalde sevmezdim çalıştığım için 2 gün tatilden sonra pazartesi sendromu yaşardım ama şimdi pazartesileri çok sever oldum çünki pazartesi günleri hafta atlıyorum 😊gelcek olan pazartesi 7 haftalık olucaz ♥️