Burjucan benimde ilk gebeliğimde kalp atışı olmamışto ve kürtaj olmuştum :( şuandada gene kalp atışı duyamadı doktor ve kürtaj dedi başka bir doktora gittim bekleyelim biraz dedi sonra ramdevuya gittiğimde kalp atışına benzer bişi gördü pıt pıt atıyor dedi ve bir hafta sonraya tekrat randevu verdi :( çarşambayı iple çekiyorum kaç haftalık olduğumuda bilmiyorum sat a göre uyumlu değil keseme görede 8+2 ydi inşallah duyarım :(