Matmazelll Ayseee94 Pazartesi günlerini normalde sevmezdim çalıştığım için 2 gün tatilden sonra pazartesi sendromu yaşardım ama şimdi pazartesileri çok sever oldum çünki pazartesi günleri hafta atlıyorum 😊gelcek olan pazartesi 7 haftalık olucaz ♥️
Ayseee94 Matmazelll nasıl oluyor benimde mi pazartesi oluyor mesela nasıl hesaplanıyor :) bende çalışıyorum bende sevmiyorum 😂😂
Matmazelll Ayseee94 ben bi program indirdim o sayıyo , dikkat ettim her pazartesi hafta atlıyo benim adetimle öyle denk geldi, bide çok güzel bilgiler veriyor kendisi doktor sende indirebilirsin dr.banu çifçi yaz uygulama olarak indir
Matmazelll Ayseee94 galiba iphonelere özel canım. Arkadaşımın telefonu android onda denedim çıkmadı.. ona benzer programlar araştırabilirsin gün sayan hem işine yarar
Aycan16 Burjucan benimde ilk gebeliğimde kalp atışı olmamışto ve kürtaj olmuştum :( şuandada gene kalp atışı duyamadı doktor ve kürtaj dedi başka bir doktora gittim bekleyelim biraz dedi sonra ramdevuya gittiğimde kalp atışına benzer bişi gördü pıt pıt atıyor dedi ve bir hafta sonraya tekrat randevu verdi :( çarşambayı iple çekiyorum kaç haftalık olduğumuda bilmiyorum sat a göre uyumlu değil keseme görede 8+2 ydi inşallah duyarım :(
Burjucan Aycan16 inşallah duyarsın canım ya ben de çok korkuyorum benim de ilk gebeliğin öyle sonuçlanmıştı ve benim de randevum Çarşamba
Matmazelll Burjucan haftaya tam bigün söylemedi istediğim zaman gidiyorum. İnşallah hepimiz duyarız kalplerinin seslerini 😊