Sedaaa95 bende park yatak aldım anne yanı olabilen bir model benimki de bizim ilk çocuğumuz cicili bicili görünce heves edip aldık nevresim takımını da. Bizim evimiz kışın soğuk oluyor ne kadar doğalgazlı da olsa onun için gözümün önündeyken kontrollü örterim belki yorganı diye düşündüm ama çok da ihtiyaç duyulacak bir şey değil biz uyguna almıştık ama sadece çarşaf almak çok daha mantıklı