Sedaaa95 Denizz_48 Çok güzelmiş güle güle kullansın bebiş inşallah 🥰 bende böyle mavili olanlarından alacağım😊
Acemi_annee1 Sedaaa95 bende park besik aldim. Nevresim olarak 1 hazir set birde beğendiğim kumaştan diktirme takım yaptırıyorum oyle kullanicam nasipse
Sedaaa95 Acemi_annee1 Bende Karaca’nın setini alacağım. Park beşik en iyisi diyorlar inşallah öyledir🥰 Güle güle güzel günlerde kullanın inşallah 😊
Acemi_annee1 Sedaaa95 etrafımda çok kullanan ve memnun kalan var umarım bizde onlardan oluruz 😇 sizde güzel günlerde kullanın
brfns Sedaaa95 https://imgyukle.com/i/RbrhcR ben bunun farklı markasını aldım bunlar çok güzel çok kullanışlı
Sehergok https://ty.gl/rvm32qmgny Park yatak bende düşünmüştüm ama etrafımdaki doğum yapan kimse önermedi . Bu yatağı çok önerdiler nevresim takımıyla beraber satıldığı için ben de bu ay aldım size de öneririm 4 yaşa kadar uygun hafif 60*120 cm ideal boyu