Tusami “belirti değildir belki ama hiç böyle de olmamıştım adetten önce, eğer adet olursam bu belirtiyi de eleyeceğim , zaten eleye eleye hiç belirti kalmadı”
Oyyy canım benim ya 🌹🌹❤
Kıyamamda ben topik arkadaşıma🌷
Ya sorma artık hapşırsak buda mı belirti diyecek durumdayız 😇
Bu bende daha önce olmustu su gibi di mi?
Ama maalesef adet olmuştum, sende tersi olur umarım 🤲
Senin pek gecikmiyor adetin biluyirum, 1,2 gün bekle bakalım.